Honda prezentē ar ūdeņradi darbināmu CR-V

28. februāris, 2024 Ziņas

Šodien, 28. februārī,  Starpautiskajā ūdeņraža un kurināmo elementu izstādē Tokijā savu pasaules pirmizrādi piedzīvoja jaunais HONDA CR-V e:FCEV, kurš ir darbināms ar ūdeņradi un tirdzniecībā Japānā un Amerikā nonāks jau šovasar. Ar CR-V e:FCEV ieviešanu, Honda kļūst par pirmo Japānas automobiļu ražotāju, kas tirdzniecībā piedāvās FCEV modeli ar papildus iespēju to uzlādēt kā elektroauto no rozetes, tādējādi, nodrošinot garākus nobraucamos attālumus un īsāku ūdenraža uzpildes laiku.  Ar pilnu ūdeņraža tvertni tas varēs nobraukt vairāk nekā 600 km, papildus tam elektrorežīmā vairāk nekā 60 km*.

CR-V e:FCEV galvenās īpašības

■ Grandiozs koncepts: “E-dzīves ģenerators”

CR-V e:FCEV tika izstrādāts kā praktisks FCEV patērētājiem; apvienojot SUV dinamisko braukšanas sniegumu un funkcionalitāti ar īsu ūdeņraža uzpildes laiku, aptuveni 3 minūtes, lai nodrošinātu pēc iespējas garāku nobraucamo attālumu. Uzlādes iespēja no rozetes piedāvā automobiļa vadītājiem papildus arī elektroauto ērtības, kas vairāk noder veicot nelielus braukšanas attālumus idienā.

■ Aprīkojums

CR-V e:FCEV piedāvā tikpat plašu salonu kā CR-V bāzes modelis. Attiecībā uz bagāža nodalījumu,  ir izmantota ūdeņraža tvertnes izvirzītā forma, lai realizētu divlīmeņu kravas nodalījumu ar plašāku nodalījumu apakšā un augšējo plauktu mazāku priekšmetu novietošanai.

■ Dizains

Mantojot sportisko un augsti funkcionālo stilu no iepriekšējām CR-V modeļu paaudzēm, CR-V e:FCEV raksturo inteliģents un dinamisks izskats, kas ir unikāls tikai FCEV, balstoties uz atslēgvārdiem ‘tīrs’, ‘izturīgs’ un ‘ikonisks’. Attiecībā uz interjera dizainu, nesamazinot CR-V interjera augsto kvalitāti un izturību, CR-V e:FCEV piedāvā stilu, kas ir unikāls lietotājam un draudzīgs arī videi, ieskaitot biobāzes sintētiskās ādas izmantošanu sēdekļiem.

■ Degvielas šūnu sistēma

CR-V e:FCEV ir aprīkots ar ūdeņraža degvielas šūnu sistēmu, kas izstrādāta sadarbībā ar general Motors (GM) un tā kopuzņēmumu Fuel Cell System Manufacturing, LLC (Mičiganā, ASV) . Salīdzinot ar 2019. gada Honda Clarity Fuel Cell izstrādāto ūdeņraža degvielas sistēmu, jaunās sistēmas kopējās izmaksas ir izdevies samazināt par divām trešdaļām,pateicoties samazinātajam platīna daudzumam un šūnu skaitam, kā arī ražošanas apjoma pieaugumam. Turklāt, ir ievērojami samazināta vibrācija un troksnis,  uzlabojot braukšanas komfortu.

■ Uzlādes funkcijas

Maiņstrāvas (AC) uzlādes/izvades savienotājam CR-V e:FCEV tiek pieņemts SAE J1772, 2. līmeņa uzlādes standarts Japānā un ASV, kas ļauj lietotājiem pieslēgt CR-V e:FCEV pie mājsaimniecības AC elektriskās rozetes, lai ērti uzlādētu automobila akumulatoru. Turklāt CR-V e:FCEV piedāvā funkciju AC elektrības ārējai izvadei līdz 1500W, pieslēdzot Honda Power Supply Connector, AC ārējās uzlādes savienotāju, pie transportlīdzekļa parastā uzlādes porta. Tas ļauj CR-V e:FCEV kalpot kā enerģijas avotam elektroenerģijas padeves pārtraukumu gadījumos.

Turklāt,  Japānā pieejamā CR-V e:FCEV versija ir aprīkota ar tiešās strāvas (DC) izvades savienotāju, kas balstīts uz CHAdeMO standartu. Savienojot izvades savienotāju, kas atrodas bagāžas nodalījumā, ar portatīvu ārēju enerģijas izvades ierīci, piemēram, Power Exporter e:6000 vai Power Exporter 9000, CR-V e:FCEV var realizēt augstas jaudas ārējo enerģiju, kas var kalpot kā enerģijas avots ārkārtas situācijās vai izbraucienos pie dabas, kur nav iespēja automobili uzlādēt.

*Pēc WLTP datiem

 

 

 

World Premiere of Production Model of ‘CR-V e:FCEV’ – All new fuel cell SUV

OFICIĀLAIS HONDA DĪLERIS UN SERVISS

Testa brauciens
Pieteikties servisam
 

DARBA LAIKA IZMAIŅAS


K. Ulmaņa gatvē 123, Mārupē
1. maijā 8:00 - 18:00
2.-3. maijā 8:00 - 20:00 
4. maijā - SLĒGTS
6. maijā 8:00 - 18:00 


Siguldas šosejā 2, Berģos
1 maijā - SLĒGTS
2.-3. maijā 9:00 - 18:00
4. maijā - SLĒGTS
6. maijā - SLĒGTS

Priecīgus svētkus! 
close-link